سبد خرید
مگنت تخته وایت برد چیست و چه کاربردی دارد؟ - پارس وایت برد

مگنت تخته وایت برد چیست و چه کابردهایی دارد؟

مگنت چیست؟ کاربرد مگنت تخته وایت برد چیست؟ (What-is-whiteboard-magnet) انواع مگنت برای وایت برد چیست؟ اگر یک تخته وایت برد باز حرفه ای باشید، قطعا اسم تخته وایت برد مغناطیسی و مگنت تخته وایت برد به گوشتان خورده. تخته پاک کن مگنتی و ماژیک های وایت برد حرفه ای نیز از جمله لوازم جانبی تخته وایت برد هستند که به شدت روی بورس هستند. در این مقاله در مورد انواع مگنت وایت برد و کاربردهای آن صحبت می کنیم. و یک راهنمای کامل خرید مگنت تخته وایت برد ارزان و باکیفیت به شما پارس وایت بردی های عزیز ارائه می کنیم.

فهرست مطالب

مگنت تخته وایت برد چیست؟

مگنت تخته وایت برد همان طور که در تصویر آن مشخص است، نوعی آهن ربای قوی و باکیفیت است که با طراحی ویژه و اختصاصی انواع وایت برد تولید شده است. مگنت های تخته وایت برد امروزه کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده اند. هرکسی با کمی خلاقیت و سلیقه، می تواند از این مگنت ها در منزل، سازمان ها، ادارات، شرکت ها، آموزشگاه ها و هرجای دیگری استفاده کند. در ادامه انواع کاربردهای فوق العاده و شگفت انگیز مگنت تخته وایت برد را شرح می دهیم.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

کاربرد مگنت تخته وایت برد چیست؟

در جواب این سوال که “کاربرد مگنت تخته وایت برد چیست؟” می توان به موارد بسیار جذابی اشاره کرد. در ادامه تعدادی از این کاربردهای ویژه را معرفی می کنیم.

  1. کاربرد مگنت تخته وایت برد برای جذاب تر کردن فضای آموزشی
  2. استفاده از مگنت وایت برد برای دسته بندی محتوا و نوشته های روی تخته
  3. چسباندن انواع برگه، اعلامیه، مقواهای رنگی روی تخته وایت برد
  4. به کاربردن مگنت تخته وایت برد در دو طرف شیشه ها یا دیواره های نازک
  5. به هیجان آوردن کودکان و دانش آموزان با اتصال مگنت های رنگی به تخته وایت برد
  6. نصب فلش کارت ها روی تخته وایت برد مغناطیسی به کمک مگنت ها
  7. نصب کاردستی روی تخته وایت برد یا یخچال
  8. چسباندن نقاشی کودکان روی تخته یا یخچال یا شیشه
انواع کاربرد مگنت تخته وایت برد رنگی - پارس وایت برد
نمونه ای از انواع کاربرد مگنت تخته وایت بردی – پارس وایت برد

کاربردهای رایج مگنت های وایت بردی؟

همان طور که گفتیم، مگنت های وایت بردی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شوند. شما بر اساس سلیقه خود می توانید از هریک از این مگنت ها استفاده کنید. اما زیباترین، شکیل ترین و بهترین مگنت وایت بردی مگنت های طرح شیشه ای شفاف هستند که با قیمت بسیار مناسبی در پارس وایت برد عرضه می شوند. در ادامه کاربردهای رایج انواع مگنت وایت بردی را خدمت شما عزیزان شرح می دهیم.

اعلامیه ها، گزارش ها و برنامه ها

می توان در محیط های کاری، ادارات و شرکت ها،  انواع گزارش های روزانه،  اطلاعیه ها، اعلامیه ها و … را به کمک این مگنت های زیبا و بدون نیاز به سوراخ کردن برگه ها به وایت برد یا یک سطح آهنی چسباند.

یادآوری قرارهای مهم

برای یادآوری برخی از قرارهای مهم کاری یا شخصی می توان یادداشت ها را به کمک مگنت ها روی تخته وایت برد مغناطیسی چسباند. این اقدامات بسیار به نظم روزانه ما کمک می کند.

علامت گذاری روی نقشه های سفر

مگنت های دایره ای ساده و شیشه ای یا مگنت های طرح پین، برای علامت گذاری روی نقشه ها به خصوص نقشه های سفر برای افراد طبیعت دوست و اهل سفر  بسیار کاربردی هستند.

مگنت تخته وایت برد طرح پین نقشه - پارس وایت برد
مگنت وایت بردی طرح پین های رنگی

استفاده از مگنت روی یخچال

بسیاری از افراد برای چسباندن عکس های یادگاری، نقاشی کودکان،پیام های عاشقانه،  لیست غذای روزانه، لیست خرید و سایر یادداشت ها به یخچال یا تخته وایت برد خانگی خود از مگنت های وایت بردی استفاده می کنند.

کاربرد در بیمارستان ها

 در بیمارستان ها برای اطلاع رسانی های مختلف روی تابلوهای وایت بردشان از مگنت های وایت بردی استفاده می شود.

کافی شاپ ها و رستوران ها

در رستوران ها و کافی شاپ ها از مگنت های وایت بردی برای چسباندن برگه های اطلاع رسانی منوی روزانه، خوش آمد گویی و سایر کاربردهای خلاقانه استفاده می شود.

بهترین مگنت تخته وایت برد چیست؟

بهترین مگنت برای تخته وایت برد، مگنتی است که ویژگی های زیر را حتما داشته باشد:

  1. دارای قابلیت جذب قوی
  2. ساخته شده از متریال با کیفیت بالا
  3. عدم استفاده از متریال غیر بهداشتی
  4. عدم وجود حاشیه های تیز دور مگنت
  5. مناسب برای انواع تخته وایت بردها
  6. دارای رنگبندی جذاب
  7. قیمت مناسب و ارزان

برای انتخاب بهترین مگنت کافیست به این ویژگی ها توجه کنید تا یک انتخاب حرفه ای داشته باشید.

انواع مگنت تخته وایت برد چیست؟

همان طور که گفتیم، مگنت‌ها یا آهنرباها برای چسباندن یادداشت‌ها یا موارد مهم بر روی سطوح آهنی بسیار کاربرد دارند. این نوع مگنت دارای رنگ های متنوع، کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب در بازار موجود هستند. برخی از این مگنت ها با بدنه‌ای شفاف و اندازه مناسب جلوه بی‌نظیری دارند که به آن ها مگنت تخته وایت برد طرح شیشه ای گفته می شود. این مگنت ها جزو پرکاربردترین و پرفروش ترین ها هستند. در ادامه انواع مگنت مناسب برای وایت برد را معرفی می کنیم.

  • مگنت های معمولی
  • مگنت های دایره ای رنگی مات
  • مگنت های دایره ای رنگی شفاف (طرح شیشه ای)
  • مگنت های طرح پین
  • سایر مگنت ها با طرح های متفاوت
انواع مگنت تخته وایت برد رنگی شیشه ای شفاف - پارس وایت برد
نمونه هایی از انواع مگنت تخته وایت برد دایره ای رنگی (شیشه ای و مات)
پارس وایت برد

مزیت مگنت تخته وایت برد رنگی نسبت به مگنت معمولی چیست؟

مگنت های رنگی که ویژه تخته وایت برد ها طراحی شده اند نسبت به مگنت های معمولی برتری هایی دارند. که باعث برجسته شدن این مگنت ها شده است. به عنوان مثال:

  1. مگنت های رنگی وایت بردی زیبایی و جذابیت بیشتری دارند.
  2. وجود حاشیه های رنگی روی مگنت موجب می شود که به صفحه وایت برد یا یخچال آسیبی وارد نکنند.
  3. دسته بندی محتوا روی وایت بردها با مگنت های رنگی امکان پذیر است، اما مگنت های معمولی همگی مشابه هم هستند.
  4. وزن مگنت های رنگی ویژه وایت برد ها طراحی شده است، اما مگنت معمولی خیر.
  5. مگنت های رنگی مخصوص وایت برد طراحی شده اند، اما مگنت های معمولی این طور نیستند.

قیمت مگنت تخته وایت برد چیست؟

قیمت مگنت تخته وایت برد در بازار متفاوت است. اما رنج قیمت مگنت ها بسته به نوع و ابعاد و سایز آن متفاوت است. قیمت مگنت ها بر اساس قطر افزایش می یابد. مگنت ها در بازار اغلب به صورت بسته بندی های 12 تایی با قطرهای 1 سانتی، 2 سانتی، 3 سانتی متری و … تولید می شوند. در ادامه قیمت مگنت وایت برد را به طور حدودی ذکر می کنیم.

قیمت مگنت تخته وایت برد کوچک دایره ای رنگی شفاف بسته 10 عددی: از 20000حدود تومان شروع می شود

قیمت مگنت تخته وایت برد بزرگ دایره ای رنگی شفاف بسته 10 عددی: از حدود 30000 تومان شروع می شود

این قیمت ها در سایر فروشگاه ها ممکن است بیشتر باشد. همچنین طرح های دیگر مگنت قیمت های بیشتری نظیر 50000 و 60000 تومان دارند.

خرید مگنت تخته وایت برد ارزان و شیک و باکیفیت

علت افزایش بازار خرید مگنت تخته وایت برد چیست؟

امروز دیگر در اغلب فضاهای آموزشی تخته سیاه و گچ، جای خود را به تخته وایت برد های مغناطیسی و ماژیک داده اند. در همین راستا استفاده از انواع مگنت های تخته وایت برد در طرح ها و رنگ های مختلف، برای چسباندن کاغذ و تصاویر آموزشی به این تخته ها  استفاده می شود.

در بیشتر سازمان ها، شرکت ها و محیط های آموزشی، تخته وایت بردهای جدید روی کار آمدند و استفاده از ورق تخته وایت برد آهنی در ساخت وایت برد رواج یافت. با روی کار آمدن آهنرباها و مگنت های دایره ای جدید نیز مشکل اتصال کاغذ، یادداشت ها، اعلامیه ها و آموزش های جذاب به تخته وایت برد رفع شد و به راحتی می توان هر نوشته ای را به تابلو چسباند.

کاربردهای خلاقانه مگنت تخته وایت برد روی یخچال ها و سایر سطوح

در کنار این کاربردها از انواع مگنت تخته وایت برد می توان برای اتصال کاغذ و تصویر به درب یخچال و وسایل آهنی یا غیرآهنی مثل شیشه نیز استفاده نمود! از مگنت تخته وایت برد کوچک می توان برای اتصال کاغذ و تصاویر به شیشه یا اجسامی که فاقد خاصیت فلزی و آهنی هستند و ضخامت پایینی دارندنیز استفاده نمود.

این گونه که از یک طرف شیشه روی مگنت و از سمت دیگر پشت مگنت را به یکدیگر چسبانده و بر اساس خاصیت قطب های ناهمنام آهنربا، این مگنت ها به یکدیگر چسبیده و برگه ها و کاغذها را در بین خود نگه می دارد. مگنت های وایت بردی همانند آهنربا دارای دو قطب هستند که در پشت و جلوی مگنت قرار دارد. انواع مگنت تخته وایت برد با رنگ های جذاب و ابعاد دلخواه را می توان در بسیاری از فضاها استفاده نمود و در صورت عدم نیاز آن را به راحتی جدا نمود.

مراحل خرید مگنت تخته وایت برد مغناطیسی چیست؟ - پارس وایت برد

خرید مگنت تخته وایت برد ارزان و باکیفیت

اگر قصد خرید مگنت تخته وایت برد ارزان و باکیفیت به صورت اینترنتی را دارید،می توانید از لینک زیر اقدام کنید.  خرید بهترین مگنت وایت بردی با کیفیت، زیبا و کاربردی از پارس وایت برد به زودی فراهم می شود. در حال حاضر می توانید این مگنت ها را از همکار عزیزمان، فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر اداری آریاتحریر به قیمت ارزان خرید کنید.

خرید مگنت تخته وایت برد ارزان و باکیفیت و پرفروش بازار

خرید تخته وایت برد و تخته پاک کن مغناطیسی

همچنین برای خرید تخته وایت برد مغناطیسی ارزان با بهترین کیفیت و همچنین خرید تخته پاک کن مغناطیسی از پارس وایت برد در ابعاد مختلف سفارشی و دلخواه می توانید همین الان با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک خرید حرفه ای راهنمایی کنیم. کمک به شما باعث افتخار ماست.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی