سبد خرید
انواع تخته وایت برد تاشو (قیمت و خرید) - پارس وایت برد

انواع تخته وایت برد تاشو متناسب با نیاز شما

انواع تخته وایت برد تاشو جدید چیست؟ آیا تخته وایت برد تاشو قابلیت حمل آسانی دارند؟ بهترین تخته وایت برد تاشو متناسب با نیاز من چیه؟
سلام به شما دوست عزیز! به وبسایت رسمی شرکت تولیدی پارس وایت برد خوش اومدین! در ادامه قراره راهنمای کامل انواع تخته وایت برد تاشو (foldable whiteboard Types)و نحوه خرید تخته وایت برد حرفه ای متناسب با نیاز شما رو شرح بدیم. اگر قصد خرید بهترین تخته وایت برد تاشو با بهترین قیمت و متناسب بانیاز خودتون رو دارید. اگر دنبال خرید به صرفه از تولیدی و بدون واسطه هستید، کافیه با ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنماییتون کنیم.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

فهرست مطالب

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد تاشو

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد تاشو باید با توجه به نیاز شما صورت بگیره. هرکسی با توجه به نوع کاربردی که از تخته وایت برد انتظار داره، ممکنه به خرید انواع تخته وایت برد تاشو روی بیاره. اما به طور کلی در تولیدی پارس وایت برد می شه تخته وایت بردهای تاشو رو به سه دسته زیر تقسیم کرد:

تخته وایت برد تاشو دیواری
تخته وایت برد تاشو پایه دار
میز تحریر تاشو

new foldable whiteboard Types-www.pars-whiteboard.com
قیمت و خرید انواع تخته وایت برد تاشو جدید – پارس وایت برد

انواع تخته وایت برد تاشو دیواری

بررسی انواع تخته وایت برد تاشو دیواری با توجه به جنس تخته، نوع روکش، نوع قاب تخته وایت برد، نوع پایه های وایت برد، تعداد لنگه های تخته وایت برد و … انجام می شه. اما رایج ترین و پرفروش ترین اون ها تخته وایت برد مغناطیسی سه لنگه لولایی پارس هست که برای مصارف دانشگاهی و اداری کاربرد فراوان داره.

وایت برد مغناطیسی سه لنگه لولایی
تخته وایت برد تاشو دیواری – پارس وایت برد

انواع تخته وایت برد تاشو پایه دار

یکی از بهترین و رایج ترین انواع تخته وایت برد تاشو پایه دار در تولیدی پارس وایت برد فولدینگ برد پارس هست. این محصول در دو نوع تخته سفید و تخته سبز (گرین برد) و ترکیبی از این دو (هم وایت برد و هم گرین برد) طراحی و پیاده سازی می شه.

نوع گرین برد این محصول به شدت در رستوران ها و کافی شاپ ها و به ویژه مراکز سیار این بیزینس ها کاربرد داره. و نوع دو طرفه اون به عنوان لوازم کمک آموزشی برای کودکان و دانش آموزان و دانش جویان به شدت محبوب و رایجه. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و کاربردهای جذابش می تونید همین الان تماس بگیرید.

گرین برد تاشو
نمونه گرین برد تاشو – پارس وایت برد

انواع میز تحریر تاشو

بررسی انواع میز تحریر تاشو هم اغلب با توجه به نوع طراحی میزتحریر و هم چنین جنس لایه رویی وایت برد بستگی داره. از اون جایی که میزتحریر تاشو بیشتر در دسته تخته وایت برد کودکانه قرار می گیره، بیشتر برای کودکان و دانش آموزان کاربرد داره، نوع طراحی اون هم بیشتر به صورت فانتزی و کودکانه ست. و جنس صفحه رویی میزتحریر تاشو وایت بردی به طور کلی به دو صورت تخته سفید (مخصوص نوشتن با ماژیک) و تخته سبز (ویژه نوشتن با گچ) هست.

خرید انواع تخته وایت برد تاشو برای مهد کودک ها و مدارس

یکی از بهترین انواع تخته وایت برد تاشو، میزتحریر تاشو پارس هست که یکی از محبوب ترین انواع تخته وایت برد برای هدیه دادن در مهدکودک ها و مدارس ماست. به همین دلیل خرید میزتحریر تاشو پارس با تعداد بالا و با قیمت عمده یکی از پیشنهادهای جذاب ما به مشتریان ثابت تولید پارس وایت برد هست.

قیمت انواع تخته وایت برد تاشو

قیمت انواع تخته وایت برد تاشو با توجه به نوع تخته وایت برد انتخابی شما متفاوته. به طور کلی خرید تخته وایت برد در تولیدی پارس وایت برد با بهترین قیمت و کیفیت و به دو صورت جزئی و عمده هست. و ما برای مشتریان عزیز و وفادار خودمون تخفیفات بسیار ویژه ای رو در نظر گرفتیم.

کافیه به لیست قیمت تخته وایت برد های پارس سر بزنید و از قیمت های ما مطلع بشید. اما پیشنهاد می کنیم به صورت مستقیم با ما در تماس باشید تا انواع تخته وایت برد تاشو رو متناسب با نیاز شما بهتون معرفی کنیم و برای خرید بهتر و سریع تر و ارزان تر کمکتون کنیم.

خرید تخته وایت برد تاشو (عمده و جزئی)

برای خرید تخته وایت برد تاشو به قیمت عمده و به صورت مستقیم از تولیدی پارس وایت برد کافیه از روش های زیر با ما در تماس باشید. کمک به شما باعث افتخار ماست. مطمئنیم که از خرید خودتون رضایت کامل خواهید داشت.

5/5 - (2 امتیاز)

2 comments

  1. سلام و وقت بخیر
    خواستم بپرسم تخته وایت بردهای تولیدی شما چندسال ضمانت دارند و برای خرید چه تعداد از انواع تخته وایت برد تاشو به صورت عمده، تخفیف در نظر می گیرید؟ برای خرید عمده از شهرستان باید چطور اقدام کنیم؟ ممنون از پاسخ شما.

    1. وایت برد پارس

      سلام.تخته های وایت برد اگر از ابتدا پاک شوند سالهی سال ادامه دارد .مشکل از انجایی آغاز میشود که برای پاک کردن تخته از مواد شوینده شیمیایی استفاده وبه صفحه آسیب میرساند .
      بله تخفیف جهت خرید عمده لحاظ میگردد. از طریق واتسپ لطف نموده درخواست خود را ارسال نمایید تا اقدام مقتضی انجام پذیرد.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی