سبد خرید
آموزش نصب پایه تخته وایت برد بزرگ ساده - www.pars-whiteboard.com

راهنمای نصب پایه وایت برد بزرگ ساده + (ویدیو)

اگر قصد خرید انواع تخته وایت برد پایه دار را دارید، قطعا به یک راهنمای جامع جهت نصب پایه وایت برد به صورت حرفه ای نیاز دارید. در ویدیو آموزشی زیر می توانید مراحل گام به گام نصب پایه وایت برد بزرگ ساده را مشاهده کرده و به صورت کاملا حرفه ای در هر کجا که باشید این فرآیند را اجرا کنید.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

فهرست مطالب

ویژگی های پایه وایت برد بزرگ ساده پارس

برای آموزش راهنمای نصب پایه وایت برد بزرگ ساده لازم به ذکر مطالب است که باید مشتریان گرامی از آن آگاه باشند. وایت برد هایی که دارای ابعاد واندازه های بیشتر از 90*120 می باشند در زمره وایت برد های بزرگ می باشند . ضرورتا پایه های مورد استفاده این ابعاد باید دارای اندازه و وزن بیشتری باشند.

این محصول از فلز آهنی با رنگ چکشی الکترو استاتیک (ضد زنگ و ضد ضربه ) می باشد. دارای 4 چرخ و قابل جابجایی و حمل و نقل . رنگ این پایه ها مشکی بارگه های نقره ای (فرفوژه ای ) است. مصرف این پایه ها در حوزه های اداری آموزشی می باشد. اندازه تخته های مورد استفاده این مدل پایه از90*120 الی 100*200 می باشد.

ویدئو آموزش نصب پایه وایت برد بزرگ ساده

آموزش های دیگر نصب پایه تخته وایت برد پایه دار

راهنمای نصب پایه وایت برد کوچک تک ستون پارس

راهنمای نصب پایه وایت برد کوچک دو ستون پارس

راهنمای نصب پایه وایت برد بزرگ گیره دار پارس

در صورت تهیه انواع تخته وایت برد های تولیدی پارس وایت برد، این آموزش ها می تواند به شما بسیار کمک کند. در صورت نیاز به استعلام لیست قیمت انواع تخته وایت برد مغناطیسی ، تخته وایت برد کودکانه، تخته کافی شاپی پارس، تخته وایت برد ریلی و … با بهترین قیمت و کیفیت همین الان با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی