سبد خرید
آموزش نصب پایه تخته وایت برد کوچک تک ستون - www.pars-whiteboard.com

راهنمای نصب پایه وایت برد کوچک تک ستون (ویدئو)

اگر به دنبال خرید انواع تخته وایت برد پایه دار هستید، قطعا به یک راهنمای کامل جهت نصب پایه وایت برد به صورت حرفه ای نیاز دارید. در ویدئوی آموزشی زیر می توانید مراحل گام به گام نصب پایه وایت برد کوچک تک ستون را مشاهده کرده و به صورت کاملا حرفه ای در هر کجا که باشید این پروسه را انجام دهید.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

فهرست مطالب

ویژگی های پایه وایت برد کوچک تک ستون پارس

ابتدا توضیحاتی در مورد ویژگی های پایه وایت برد کوچک تک ستون پارس به شما ارائه می دهیم. این اطلاعات را مطالعه کرده و سپس ویدئوی راهنما را مشاهده فرمایید.

این پایه ازجنس فلز آهن ساخته شده . دارای چهار چرخ و قابل جابجایی می باشد .با پوشش رنگ چکشی الکترو استاتیک ضد زنگ و ضد ضربه ، به رنگ مشکی ورگه های نقره ای (فرفوژه ای). اندازه تخته هایی که روی این پایه قرار می گیرند عبارتند از 60*90 و70 *100 و 80*100 که اندازه های کوچک می باشند ومصرف آموزشی دارند . این مجموعه در امر آموزش هم مورد استفاده قرار می گیرد.

ویدئو آموزش نصب پایه وایت برد کوچک تک ستون

آموزش های دیگر نصب پایه تخته وایت برد پایه دار

راهنمای نصب پایه وایت برد کوچک دو ستون پارس

راهنمای نصب پایه وایت برد بزرگ ساده پارس

راهنمای نصب پایه وایت برد بزرگ گیره دار پارس

در صورتی که سایر محصولات تولیدی پارس وایت برد را تهیه کرده اید، این آموزش ها می تواند به شما بسیار کمک کند. در صورت نیاز به خرید انواع تخته وایت برد مغناطیسی، شیشه ای، گرین برد، فولدینگ برد و … با بهترین قیمت و کیفیت همین الان با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی