تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس
تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس
115.000 تومان400.000 تومان انتخاب متعلقات محصول

تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

115.000 تومان400.000 تومان

تخته وایت برد معمولی پارس یکی از جدیدترین محصولات پرفروش تولیدی پارس است که برخلاف نامش بسیار زیبا، بادوام، شیک و منحصر به فرد طراحی شده است. همین الان می توانید برای خرید مستقیم تخته وایت برد معمولی پارس از تولیدی اقدام کنید.

(1 بررسی مشتری)

ارسال سریع

  • ارسال در روز سفارش برای تهران
  • ارسال با باربری برای شهرستان ها

تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس (Ordinary whiteboard) محصولی است که بنا برضرورت نیاز مشتریان بر اساس ، زیبایی ، ضخامت و استحکام جهت بسته بندی و ارسال تولید و عرضه می گردد.

ساختار تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

ساختار تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس، ترکیبی از صفحه سفید از جنس فرمیکای خارجی با کیفیت خوب ، صاف ، شفاف ، بدون موج ، با قابلیت پاک شوندگی عالی که به راحتی نوشته و به راحتی پاک می گردد. این صفحه از فراورده های چوبی با روکش صمغ ساخته شده .

 

ویدئو معرفی تخته وایت برد معمولی پارس با قاب پهن

 

 

ویژگی های تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

تخته وایت برد معمولی پارس برخوردار است از: قاب فلزی آلومینیومی  زیبا ، شکیل و با دوام دربسته بندی ، جابجاییها و ارسال بخصوص به  شهرستانها .

پشت صفحه جهت استکام از ورق ام دی اف خارجی  استفاده شده است .

گوشه های جدید با طراحی زیبا این محصول را کامل میکند . قلاب آویز جهت نصب روی دیوار درپشت تابلو جاسازی شده است . تخته وایت برد معمولی جدید پارس جایگزین تخته وایت برد های قدیمی معمولی یکسانتی شده ، که در جابجاییه ، حمل و نقل و ارسال به شهرستان ها گاها دچار فشار و آسیب دیدگی می شد . قاب پهن خود مانع آسیب دیدگی و ضربه می شد . گوشه های زیبا تابلو را بسیار شکیل و مناسب کرده .

کاربردهای تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

تخته وایت برد معمولی جدید پارس دربسته بندیهای ارسالی به شهرستان ها بسیار مستحکم و کمتر دچار صدمه میشود . از این تخته جهت کادو وجوایز مدرسه ای بسیار زیاد مورد استفاده قرار میگیرد . قیمت مناسب این تخته آن را در زمره محصولات ارزان قیمت قرار داده است .

این تخته علاوه بر مصرف خانگی و جوایز مدرسه ای در فروشگاههای زنجیره ای ، کافی شاپها ، دفاتر فروش ، بنگاهها و کلیه مراکز و نهادهای آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد .

ابعاد تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

تخته وایت برد معمولی پارس در ابعاد و اندازه های کوچک از 20*30 الی50*70 عرضه میگردد . این اندازه ها مناسب ترین برای مصارف خانگی می باشد .

این تخته ها به لحاظ کیفیت و طراحی زیبا از نظر قیمت مناسب ترین و پرمصرف ترین می باشد .

جهت خرید یا سفارش تخته وایت برد معمولی پارس از طرق زیر اقدام نمایید :

 

سفارش و خرید تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

شرکت پارس تولید کننده انواع محصولات آموزشی افتخار ۲۵ ساله ای رایدک می کشد که با کادری مجرب متناسب با نیازهای جامعه فرهنگی خدمت گذار این قشر عزیز بوده وخواهد بود . لذا راهنمایی هایی را درمورد خرید یا ارسال سفارشات ارایه می دهد .

جهت خرید این تخته وایت برد از دوراه می توان اقدام کرد :

۱ـ با مراجعه به دفتر فروش که آدرس آن درسایت درج گردیده حضوری مراجعه کرده و محصول مورد نظر را انتخاب وخرید را انجام دهید .

۲ـبرای سفارش تخته وایت برد معمولی پارس در ابعاد مختلف نیز با مراجعه به صفحه محصولات وصفحه لیست قیمت درسایت، اندازه مورد نظر را انتخاب و از طریق تلفن یا شبکه واتساپ یا تلگرام سفارش دلخواه را ارسال و مراحل خرید  را انجام داده و در رابطه با ارسال نیز هماهنگی های لازم را انجام  و نهایی نمایید . محصول در اندک ترین زمان ارسال می گردد .

نحوه خرید همکاران و مشتریان شهرو  یا شهرستانهای دیگر نیز همین روال خرید را انجام دهند .سفارش ها روزانه ومستقیم به مقصد ارسال می گردد .

فروش تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

در صفحه فروش تخته وایت برد می توانید انواع تخته وایت برد ها را با هم مقایسه کنید. برای استعلام قیمت و خرید انواع تخته وایت برد معمولی پارس با بهترین قیمت و کیفیت به صورت مستقیم از تولیدی پارس همین الان تماس بگیرید.

 

توضیحات تکمیلی

ابعاد نامعلوم
ابعاد

20×30, 20×40, 30×40, 30×50, 40×50, 40×60, 50×60, 50×70

1 دیدگاه برای تخته وایت برد معمولی با قاب پهن پارس

  1. کاربر

    👍

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *