سبد خرید
انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی - پارس وایت برد

کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی (که شاید ندونید)!

انواع کاربردهای تخته وایت برد و مغناطیسی (uses-for-magnetic-whiteboards) چیه؟ چه افرادی به تخته وایت برد مغناطیسی نیاز دارند؟ چطور باید این وایت بردهارو تهیه و استفاده کرد؟
سلام به شما دوست عزیز! به وبسایت رسمی تولیدی پارس وایت بر خوش اومدید!
اگر قصد خرید تخته وایت برد با قیمت مناسب و کیفیت بالا رو دارید، یکی از پیشنهادات ما به شما تخته وایت بردهای مغناطیسی پارس هست. اگر علاقه مندید از انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی یا مگنتی و نوع مصارف اون اطلاعات بیشتری به دست بیارید، تا آخر این مقاله با ما باشید. امیدواریم که براتون مفید باشه.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

فهرست مطالب

انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی چیست؟

تخته وایت برد کاربردهای زیادی در دفتر یا خانه دارد، اما تخته وایت برد مغناطیسی می تواند حتی بیشتر از آن را ارائه دهد. با ویژگی های جدیدی که تخته وایت برد مغناطیسی اضافه شده، دست ما رو برای نمایش اشکال و طرح های مختلف روی تخته باز گذاشته. طرح هایی مثل آمار، ارقام، نمودارها، نقشه ها و … .

انواع کاربرد های تخته وایت برد مغناطیسی
انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی – پارس وایت برد

از اون جایی که افراد زیادی علاقه مند بودن تا انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی برای افزایش کیفیت آموزش و مدیریت مشاغل و رشد کسب و کارها رو بدونن، ما در ادامه به بررسی و شرح انواع مصارف تخته وایت بردهای مغناطیسی می پردازیم.

انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی در اداره ها و سازمان ها

یکی از کاربردهای رایج تخته وایت برد مغناطیسی قرار دادن اون در دفاتر مدیر و مدیرعامل در ادارات و سازمان هاست. این کار به شما اجازه می ده در جلسات کاری و پرزنت های مهم، بسیار حرفه ای تر رفتار کنید. و امکاناتی که تخته وایت برد مغناطیسی برای نمایش فرآیندها و طرح های کاری و پلن های مهم در اختیار شما قرار می ده، بسیار بیشتر از تخته وایت برد غیر مغناطیسی هست.

1. کاربرد تخته وایت برد مغناطیسی برای طوفان فکری و نمایش ایده ها

یکی از جذاب ترین انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی، استفاده از اون برای طوفان فکری یا نمایش ایده هاست. بهترین نکته در مورد وایت بردهای مغناطیسی چندمنظوره بودن اون هاست. فقط این نیست که برای پیاده سازی ایده ها از ماژیک و نوشته ها استفاده کنید. شما می تونید انواع یادداشت ها، نقشه‌ها و نمودارها رو بدون آسیب رساندن به تخته وایت برد و به کمک ابزارهای مگنتی روی اون پین کنید.

پیاده سازی تمام ایده های ممکن به صورت یک کل منسجم روی تخته وایتی برد، ذهن شما رو به شدت باز و گشوده میکنه و برای گرفتن تصمیمات مهم و راهبردی به شدت می تونه کمک کننده باشه.

2. استفاده از تخته وایت برد مغناطیسی برای تعیین اهداف یا وظایف

یکی دیگه از انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی در سازمان ها، ادارات و استارت آپ های زنده و پویاست. شما می تونید با بخش بندی تخته وایت برد و مشخص کردن اهداف سازمان و وظایف کوتاه مدت و بلند مدت مجموعه، و با کمک گرفتن از ابزارهای رنگارنگ و روحیه دهنده روی تخته وایت برد، یک حس مثبت و جذابی رو به اعضای تیم منتقل کنید. همین طور در نهایت و بعد از رسیدن به دستاوردهای موردنظر با ستاره دادن یا ایجاد سیستم پاداش دهی، بقیه اعضا رو برای کار حرفه ای تر و رسیدن به نتایج بهرت تشویق کنید.

3. کاربرد تخته وایت برد مغناطیسی برای اطلاعیه ها و اعلان های مهم

یکی دیگه از انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی، اطلاع رسانی سریع و همه جانبه ست. به گونه ای که همه چیز در دسترس و در میدان دید اعضای تیم باشه تا کسی به خاطر دغدغه های خارجی، از روند مجموعه جا نمونه.

هیچ چیز ساده تر از این نیست که یک اعلان را با اتصال سریع به تخته وایت برد مغناطیسی خود با آهنربای سرگرم کننده در جای خود قرار دهید. با یک تابلوی بزرگتر، می توانید به راحتی بخشی از آن را به عنوان یک تابلوی اعلانات ساده جدا کنید. این کار به افراد سازمان اجازه می دهد تا اعلامیه ها را جایگزین کرده و اطلاعات تخته رو در چند لحظه به روز کنند.


4. کاربرد تخته وایت برد مغناطیسی برای دسته بندی کردن اطلاعات و وظایف

شما می تونید با استفاده از نشانگرهای مغناطیسی رنگی، اطلاعات رو در سازمان یا هرجای دیگه ای دسته بندی کنید. به عنوان مثال وظایف روزانه رو با رنگ سبز نشان کنید. کارهای فوری رو با رنگ قرمز نشان کنید. برنامه های تفریحی رو با رنگ زرد مشخص کنید و هرگونه خلاقیت دلخواه خودتون رو به کمک تخته وایت برد مغناطیسی پیاده سازی کنید و به سازمانتون روح دوباره ببخشید.

انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی در خانه

در بخش قبل تعدادی از انواع کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی در خانه رو با هم بررسی کردیم. اما از کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی در خانه نمی شه گذشت. در ادامه در مورد انواع کارهایی که می شه برای بهتر و جذاب تر کردن کارها در منزل انجام داد صحبت می کنیم.

1. نمایش آثار هنری و نقاشی کودکان روی تخته وایت برد مغناطیسی

برای املاک اجاره‌ای، یافتن مکان‌هایی برای تحسین هنرهایی که فرزندانتان خلق می‌کنند دشوار است. خوشبختانه، حتی اگر ملک شما قانونی در مورد نچسباندن اشیا به دیوار دارد، تخته‌های سفید مغناطیسی قابل حمل و مستقل وجود دارد. اینها فضایی را به شما می دهند که بتوانید نقاشی ها را آویزان کنید و کارهایی را که فرزندانتان انجام می دهند انجام دهید. بدون اینکه صاحبخانه شما درگیر شود

2. بازی سازی برای تشویق کودکان به کمک تخته وایت برد مغناطیسی

اگر فرزندان خردسالی دارید که از نمودارها و سیستم‌های پاداش سود می‌برند، یا حتی آن‌هایی که نمودارهای سختی برای یادگیری مسئولیت‌پذیری دارند، استفاده از یک تخته سفید مغناطیسی کوچک برای نمایش چنین چیزهایی عالی است. نه تنها می توانید زمانی که حوصله شان سر می رود فضایی را به آنها بدهید تا روی آن نقاشی کنند، بلکه می توانید نمودارهای آنها را با رنگ ها و آهنرباهای مختلف شخصی سازی کنید.

3. ساخت جدول زمانی و برنامه ریزی روی تخته وایت برد مغناطیسی

یکی برای بزرگسالان و کودکان در خانه، داشتن یک جدول زمانی یا برنامه قابل پاک کردن عالی است. وایت بردهای مغناطیسی برنامه شما را قابل مشاهده می کنند و حتی می توانید برای هر یک از اعضای خانواده تابلوهای جداگانه در رنگ های مختلف داشته باشید. همه را در مسیر خود با مغناطیس های تیک شکل و برنامه ای که شامل هر فعالیت و قرار ملاقاتی است که همه شما باید در طول هفته انجام دهید، نگه دارید.


جمع بندی

استفاده از این تخته وایت برد مغناطیسی مخصوصاً برای والدینی که فرزندانشان برای کلاس های مختلف خود تکالیف دارند یا برای کسانی که زمان زیادی را در کلاس ها و فعالیت های بعد از مدرسه می گذرانند بسیار محبوب است.

قیمت و خرید تخته وایت برد مغناطیسی (مستقیما از تولیدی پارس وایت برد)

برای خرید انواع تخته وایت برد مغناطیسی با بهترین قیمت به صورت مستقیم به صورت جزئی و عمده از تولیدی پارس وایت برد، همین الان با ما تماس بگیرید تا برای یک خرید رضایتمند راهنمای شما عزیزان باشیم.

3/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی