سبد خرید
مراحل تولید تخته وایت برد

مراحل تولید تخته وایت برد

آموزش مراحل تولید تخته وایت برد (Whiteboard production process) را با تاریخچه ای از رشد تکنوژی بشر آغاز میکنیم.در عصر حاضر پیشرفت علم و تکنولوژی سبب اختراعاتی برای بشر امروز شده.اختراعاتی که با دانش جدید در ساخت و طراحی محصولات مختلفی شده است.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

فهرست مطالب

مراحل تولید وایت برد

بشر در قرن حاضر تمام روز در تلاش است تا با تولید و ساخت تجهیزات جدید، زندگی راحتتری را برای خود و نسل آینده فراهم آورد. و طی این فرایند تغییر با تولید وسایل و ابزار جدیدتر و با تکنوزی بالاتر کالاهای را با محصولات قبل جایگزین کرده است .

مانند تخته سیاه که از وسایل آموزشی پرکاربرد در مدارس در قدیم بوده که از این قائده تغییر مستثنا نبوده است. و محصول جدید که جایگزین آن شده تخته وایت برد ها هستند.تخته وایت برد هم مانند تخته سیاهها یکی از تجهیزات پرکاربرد در مدارس و آموزشگاه‌ها میباشد.


مراحل تولید تخته وایت برد در ابعاد مختلف

که در حال حاضر به حدی بین مردم جا باز کرده است که تعدا زیادی از آن برای فرزندان خود استفاده می‌کنند. و این موضوع باعث تولید تخته وایت برد در اندازه های مختلف و انواع مختلف شده است. تخته وایت برد یک ایده خلاقانه است و می‌تواند به رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان کمک کند.


مواد اولیه در مراحل تولید تخته وایت برد

اگردقت کنید و به تخته‌های سیاه مورد استفاده در مدارس قدیم نگاهی کنید. میبینید که تمام آنها از تخته‌ها به صورت یک لایه چوبی هستند که یک لایه نازک به صورت آستر روی آنها قرار گرفته است.برای ساخت تخته وایت برد هم ما نیاز به تخته و ورقهای خاص برای تولید انواع تخته وایت بردها داریم از جمله مواد مصرفی در ساخت تخته شیشه و انواع فلز و زوار و رنگ مخصوص است که در ادامه در مورد آن توضیح میدهیم.


نحوه شروع تولید تخته وایت برد

مراحل تولید تخته وایت برد – امکان تولید وایت برد در بیشتر مناطق امکان پذیر است ، و بستگی به اقلیم خاصی ندارد. و امکان راه‌اندازی مراکز تولید آن، در هر جایی وجود دارد. با راه‌اندازی یک کارگاه تولید وایت برد، میتوانید کمک به اشتغال افرادی را مهیا کنید و با استفاده از مواد اولیه تولید شده در کشور مانند شیشه و یونولیت یک کارگاه تولیدی را راه اندازی کنید. تولید وایت برد در اندازه و سایزهای مختلف و با رنگ‌های متنوع همچنین با کاربردهای متفاوت در کشور، کمک به برطرف کردن نیاز کشور میشود . و مانع ورود این محصول به کشور و خروج ارز میشود. و از طرفی هم باعث توسعه صادرات انواع بردها به کشورهای دیگر مخصوصاً کشورهای همسایه، و حاشیه خلیج فارس را فراهم میاورد.

تولید انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد


تولید تخته وایت برد و رشد و رونق اقتصادی

تولید تخته وایت برد می تواند باعث رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در کشور شود. همچنین با عنایت به این مطلب که کشور ما با کمبود منابع چوبی روبروست، و نتیجه این کمبود سبب  گرانی کاغذ شده ، که استفاده از وایت برد، برای تمرین و آموزش به‌جای کاغذ در منزل، محل کار می‌تواند کمکی برای کاهش استفاده از کاغذ نباشد. و همچنین کمکی به حفظ جنگل‌های طبیعی و حفظ منبع کشور می‌شود.


برآوردهای قبل از شروع تولید تخته وایت برد

قبل از توضیح در مورد مراحل تولید تخته وایت برد بهتر دیدیم که به مواردی که قبل از کار اجرایی باید مدنظر قرار گیرد اشاره کنیم:

برای شروع این فعالیت ابتدا توجه به اینکه تا چه حد کارتان را بازاریابی می‌کنید ، و بعد این مورد مهم که چقدر با اصول مدیریت زمان آشنا هستید ، و روشن بودن انتظار شما از این کار و نکته بعد این که چقدر برای رسیدن به سود تلاش می‌کنید. اگردر اینجا فقط فعالیت تولیدی مد نظر است باید میزان درخواست آن کالا را مورد توجه قرار دهیم.


عرضه و تقاضای تولید تخته وایت برد

با مطالعه در میزان عرضه و تقاضای این محصول میتوان کار تولید تخته وایت برد را یکی از بهترین کارهای تولیدی به شمار آورد. در مرحله بعد و قبل از هر اقدامی باید این موارد را مورد بررسی قرار دهیم. که شامل این موارد میشود هزینه مواد اولیه ، هزینه محل ، میزان حقوق افراد و هزینه های جانبی و بعد از این کار میتوانیم به محاسبه سود بپردازیم، به دلیل اینکه سود به میزان هزینه‌های جانبی متغییر است.


نکات قبل از شروع مراحل تولید تخته وایت برد

نکاتی که باید قبل از شروع کار تولید مورد توجه قرار دهید این است که در شروع کار تمرکز بیشتری برروی بازاریابی داشته باشید . روشهایی که بیشترین کمک را به شما جهت بازاریابی در زمینه کار تولید و ساخت تخته وایت برد را دارد.

ارسال فکس از طریق فاکسهای اینترنتی به دسته های مخاطبان عمده این کالا مانند:مهد کودکها ، مدارس ، دانشگاهها ، موسسات آموزشی خصوصی و دولتی ، عمده فروشان لوازم التحریر ، موسسات تجهیز مدارس دولتی و خصوصی ، اتحادیه های نوشت افزار ، فروشگاههای نوشت افزار ، فروشگاههای عرضه لوازم فنی و مهندسی ، کتاب فروشیها و آموزش و پرورش .

و بعد از ارسال فاکس پیگیر شوید کدامیک از این مراکز سفارش دارند . بوسیله نیازمندی‌های کشوری اطلاعیه اعطای نمایندگی رسمی چاپ کنید و نماینده فروش با شرایط خاص خودتان اعطا کنید .در صورت کمبود وقت یک بازاریاب استخدام کنید.تاثیر بسیار زیادی روی سود شما خواهد گذاشت و براحتی میتوانید رشد کنید .

تهیه مواد اولیه تولید تخته وایت برد


تهیه مواد اولیه تولید تخته وایت برد

مراحل تولید تخته وایت برد به این شرح است در ابتدا مهمترین بخش و اصلی‌ترین ماده اولیه در ساخت تخته وایت برد، تخته چوب یا چوب زمینه آن است، که ساختار اصلی تخته را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر با توجه به امکانات موجود در بازار مواد اولیه میتوان این تخت‌هارا از جنس‌های مختلفی ساخت و با تکنولوژی‌های مدرن به جای تخته از آلومینیوم که هم وزن سبک‌تری دارد، و هم چسبندگی بهتری به لایه آستر دارد استفاده کرد.


نقش موقعیت مکانی در مراحل تولید تخته وایت برد

پس ما برای انتخاب زمینه تخته گزینه‌های مختلفی داریم، که با توجه به موقعیت مکانی و نیاز مورد نظر یکی از آنها را انتخاب می‌کنیم. مزیت استفاده از تخته‌های چوبی این است؛ که تجهیزاتی را که میتوانید بر روی آن بکار گیرید فراوانی بیشتری دارند. و خیلی آسان‌تر می‌توانید تغییرات مورد نیاز را بر روی سطح آن‌ها اعمال کنید.

قبل از خرید تخته زمینه ابزار و تجهیزات خود بررسی کنید، که برای کار بر روی چه مواد اولیه‌ای آمادگی دارید. و بعد از آن اندازه‌های مورد نیاز را مشخص و سپس به یک کارگاه‌ تولید ام دی اف و کابینت تخته چوبی مورد نظر خود را خریداری کنید.و حتما در زمان خرید چوب دقت کنید قابلیت تبدیل به تخته وایت برد را داشته باشد.


تهیه وسایل قاب تخته وایت برد

مرحله بعد در مراحل تولید تخته وایت برد تهیه وسایل قاب تخته وایت برد است،برای ساخت و تولید تخته وایت برد فقط نباید به تخته چوبی یا ورق فلزی اکتفا کرد. برای کناره‌های آن هم نیازمند لوازم تزئینی و قاب‌های نگهدارنده هستید. برای مشخص کردن ابعاد، با یک خط کش نجاری یا یک متر معمولی اندازه داخلی تخته را تعیین می‌کنید. حاشیه‌ها را که باید توسط قاب‌های چوبی یا تزئیناتی از جنس‌های مختلف پوشش داده شود علامت‌ بگذارید. علامت‌گذاری باید مطابق با اندازه قاب‌ها باشد.

چسباندن قاب تخته وایت برد


چسباندن قاب تخته وایت برد

مرحله بعد در ساخت تخته وایت برد چسباندن قاب‌ها به تخته و طراحی آن است. برای چسباندن می‌توانید از دو روش چسب چوب یا میخ استفاده کنید. که هر دو از استحکام مناسبی برخوردار هستند، در صورتی که تخته برای کودکان تولید میشود باید حتما از چسب چوب برای نگه داشتن قاب‌ها استفاده کنید.

برای چسباندن قاب‌ها کار را از طول تخت آغاز نمایید، شروع کار از قسمت طول به این امکان را به شما می‌دهد که الگوی مناسبی برای چسباندن قاب‌ها داشته باشید و احتمال کج شدن تخته وایت برد به حداقل میرسد. برای تسلط بیشتر بر چسباندن آنها بهتر است که این کار را با استفاده از یک خط کش چهار جهت تخته را علامت‌گذاری نمایید، و با توجه به این خط‌ها قاب‌ها را جایگذاری نمایید.

 


انواع قاب تخته وایت برد

انواع موادی که برای قاب دور تخته وایت برد مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند از جنس چوب یا فلز و شیشه باشد. و بعد از چسباندن قاب‌ها می‌توانید آنها را رنگ‌آمیزی کنید، که این کار را با استفاده از یک رنگ معمولی یا هر رنگ دلخواه دیگر انجام دهید. و برای نگه‌داشتن تخته بر روی دیوار باید از این لوازم و آویزها استفاده کنید. که چسباندن این ابزارها با بستن یک پیچ معمولی به پایان می‌رسد. انجام هر کدام مواردی که ذکر کردیم میتواند باعث استحکام تخته وایت برد شود. توجه داشته باشید که گوشه‌های قاب‌ها و تخته را به طور کامل بپوشانید. تیز بودن آنها میتواند در حین استفاده باعث آسیب به کاربر شود. و حتما از یک ماژیک وایت برد آزمایش برروی سطح آن استفاده کنید که مطمئن شوید که رنگ ماژیک را جذب نمی‌کند.


انواع تخته های وایت برد

وایت برد ساده و عمومی

وایت برد های سفارشی

وایت برد پروفیل اختصاصی

تخته سیاه یا بلک برد با مداد گچی و ابر

وایت برد سرامیکی

وایت برد شیشه ای

وایت برد های متحرک

گلاس برد

ساین برد

وایت برد های دو منظوره

وایت برد های تا شو

سوپر برد

تابلو اعلانات


برای بررسی لیست قیمت تخته وایت برد به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید. یا به صورت مستقیم با ما در تماس باشید. کمک به شما باعث افتخار ماست.


 

5/5 - (1 امتیاز)

5 comments

  1. چجوری سفارش بدیم

    1. وایت برد پارس

      سلام خدمت شما
      میتونید برای ثبت سفارش با شماره 09121770653 تماس بگیرید.

    2. وایت برد پارس

      سلام. از طریق تلفن وواتسپ تماس بگیرید-۰۹۱۲۱۷۷۰۶۵۳-۰۲۱۵۵۸۱۱۱۰۹

  2. سلام،ببخشید شما دوره اموزشی هم برگزار میکنید برای کسانیکه میخوان این حرفه رو یاد بگیرند

    1. وایت برد پارس

      سلام.خیر قربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی