سبد خرید
بهترین انواع تخته وایت برد مدرسه - پارس وایت برد

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد مدرسه با قیمت ارزان

تخته وایت برد مدرسه (school-whiteboard) یکی از مورد نیاز ترین لوازم مدارس که کاربرد‌های بسیار زیادی دارد و لازم بودن آن اجتناب پذیر نیست. تخته وایت برد مدرسه بسته به نوع نیاز و بودجه، انواع مختلفی دارد و هر کدام از این انواع کاربرد منحصر به فردی دارند. در ادامه این مقاله ضمن اشاره به ویژگی‌های تخته وایت برد مناسب برای مدرسه، به معرفی 10 مدل تخته وایت برد مدرسه می‌پردازیم.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

فهرست مطالب

مهم‌ترین ویژگی های تخته وایت برد مدرسه چیست؟

قبل از خرید هر محصولی، ابتدا باید نکات مهم آن را قبل از خرید مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و بعد از خرید، از انتخاب خود رضایت داشته باشید.

یک تخته وایت برد مدرسه باید شامل یکسری ویژگی‌ها باشد تا بتوان از آن در مدارس بهترین بهره را برد و از آن به بهترین شکل استفاده کرد. در پایین به ذکر این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

1.    سطح صاف و سفید

قطعا مهم‌ترین و نخستین ویژگی یک تخته وایت برد خوب، داشتن سطحی صاف و سفید است. امروزه با گسترش بازار و تولید انواع مختلفی از تخته وایت برد‌ها، وجود جنس‌های نا مرغوب که در ساخت آن از مواد اولیه غیر اصل و استاندارد استفاده شده، بسیار زیاد است.

در نتیجه با تولید غیر استاندارد تخته وایت برد، سطح آن به صورت ناصاف و کثیف شکل می‌گیرد و نوشتن روی آن را دشوار می‌کند و همچنین بعد از هر بار استفاده امکان سیاه شدن تخته وایت برد وجود دارد.

2.    وجود لایه‌های فولادی

یکی دیگر از ویژگی‌های یک تخته وایت برد مناسب برای مدرسه، وجود چند لایه فولادی است. این لایه‌های فولادی دوام تخته وایت برد را بیشتر می‌کند و آن را در شرایط مختلف از آسیب دیدن محافظت می‌کند.

برای تشخیص اینکه در ساخت تخته وایت برد از لایه‌های فولادی استفاده شده یا خیر، چندین راه وجود دارد. یکی از این راه‌ها مقایسه قیمت تخته وایت برد است. قطعا اگر قیمت تخته وایت بردی نسبت به دیگر گزینه‌ها گران‌تر باشد، کیفیت و دام آن بیشتر است.

3.    حمل آسان

این موضوع بستگی به نوع نیاز و شرایط شما دارد. تخته وایت برد‌هایی که وزن سنگینی دارند و ابعاد آن‌ها بیشتر از حد لازم است، حمل سختی دارند و ممکن است حین جا به جایی آسیب ببینند. اما در مقابل، اگر ابعاد و وزن تخته وایت برد شما در حد متعادل باشد، حمل و جا به جایی آن آسان‌تر خواهد بود.

البته گاهی به دلیل بزرگ بودن فضای کلاس و جمعیت زیاد، به تخته وایت برد‌های بزرگ‌تری نیاز دارید و ممکن است اصلا قصد حمل و جا به جایی آن را نداشته باشید. در این صورت این نکته را می‌توان چشم پوشی کرد. به طور کلی این موضوع بستگی به خود شما دارد.

تخته وایت برد مدرسه

بهترین تخته وایت برد برای مدرسه چیست؟

بعد از مطالعه نکاتی هنگام خرید تخته وایت برد باید به آن توجه کنید، بهتر است یک جمع‌بندی کلی در مورد اینکه بهترین تخته وایت برد برای مدرسه چیست داشته باشیم.

اینکه بهترین تخته وایت برد چیست به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد؛ ولی در حالت عمومی، تخته وایت بردی که سطح صاف و براقی داشته باشد گزینه مناسبی است. همچنین بهترین تخته وایت برد برای مدرسه باید از ابعاد مناسبی برخوردار باشد و بتواند به خوبی نیاز‌های یک کلاس را برطرف کند.

برای اینکه بتوانید بهترین تخته وایت برد را برای مدرسه انتخاب کنید، باید حسابی در مورد جنس و دوام آن پرس و جو کنید و از جای معتبری آن را بخرید.

معرفی 10 مدل تخته وایت برد مدرسه ارزان و باکیفیت

اکنون که تا حدودی با ویژگی‌های یک تخته وایت برد مناسب برای مدرسه آشنا شدید، در ادامه به شما 10 مدل مختلف تخته وایت برد مدرسه با کیفیت را به شما معرفی خواهیم کرد و ویژگی‌های هرکدام را به صورت مختصر شهر خواهیم داد.

1.    تخته وایت برد آموزشی

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد مدرسه با قیمت ارزان 1

یکی از گزینه‌های ارزان و اقتصادی برای مدارس، تخته وایت برد آموزشی پارس است. این تخته وایت برد دارای یک صفحه فرمیکای صاف و شفاف است و ماندگاری آن به دلیل ساختار مناسبی که دارد بسیار بالا است.

وجود گوشه فلزی برای این تخته وایت برد، از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند و همچنین راحتی بهتری برای حمل آن ایجاد می‌کند.

ابعاد این تخته وایت برد بسیار مناسب است و در اندازه‌های کوچک و متوسط تولید و عرضه می‌شود. ابعاد این تخته وایت برد در دو اندازه ۶۰*۸۰ و۶۰*۹۰ موجود است.

2.     تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد مدرسه با قیمت ارزان 2

یکی از شیک‌ترین گزینه‌ها برای خرید تخته وایت برد مدرسه، تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی است. این تخته وایت برد از شیشه ساخته شده و به همین دلیل سطح بسیار صاف و براقی دارد. همچنین شیشه‌ای بودن تخته وایت برد کیفیت نوشتن روی آن بهتر است و به راحتی می‌توانید آن را پاک کنید.

یکی دیگر از مزایای این تخته وایت برد، امکان استفاده از انواع ماژیک روی آن است. بر خلاف دیگر تخته‌ها می‌توانید به راحتی هر نوع ماژیکی را از روی آن پاک کنید.

امکان جالب دیگری که می‌تواند مفید باشد، فاصله بین شیشه و تخته پشت است. به این صورت شما می‌توانید از آن به عنوان تابلو اعلانات استفاده کنید.

اگر قصد خرید تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و معمولی با قیمت فوق العاده ارزان تر از همه جا و کیفیت بالا را داشتید، از محصولات پارس وایت برد دیدن کنید.

3.    تخته وایت برد ریلی

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد مدرسه با قیمت ارزان 3

اگر برای خرید تخته وایت برد مناسب دنبال یک گزینه متفاوت هستید، خرید تخته وایت برد ریلی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

این تخته وایت برد با طراحی خاصی که دارد، حالت ریلی دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز آن را باز کنید و از آن استفاده کنید. هنگامی هم که نیازی به فضای زیاد ندارید، می‌توانید آن را جمع کنید.

در واقع این تخته وایت برد دارای سه صفحه است که دو صفحه در امتداد صفحه اصلی که اندازه کاملی دارد باز می‌شود و می‌توانید از فضای بسیار زیاد آن استفاده کنید.

4.    تخته وایت برد آلفا

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد مدرسه با قیمت ارزان 4

تخته وایت برد آلفا دارای یک صفحه فلزی است که در دسته تخته وایت برد‌های مغناطیسی قرار می‌گیرد. این صفحه فلزی جوری طراحی شده که کاملا ضد خش است و در برابر ضربه ایمن است.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر تخته وایت بردی پیش بیاید، رطوبت است. اگر جنس تخته وایت برد مناسب نباشد، ممکن است بر اثر رطوبت دچار خمیدگی و انحنا شود؛ اما تخته وایت برد مغناطیسی آلفا با ساختار ایمنی که دارد بر اثر رطوبت دچار خمیدگی نمی‌شود.

این تخته وایت برد در اندازه‌های مختلف و متنوعی موجود است و می‌توانید متناسب با نیاز خودتان یک سایز مناسب انتخاب کنید.

5. تخته وایت برد معمولی جدید پارس

معرفی بهترین انواع تخته وایت برد مدرسه با قیمت ارزان 5

اگر دنبال گزینه‌های معمولی‌تری برای انتخاب تخته وایت برد مدرسه هستید و نیازی به گزینه‌های متفاوت ندارید، تخته وایت برد معمولی جدید پارس است.

جنس صفحه این تخته وایت برد از فرمیکای خارجی است و کیفیت موجود در مواد اولیه آن، باعث شده تا سطح صاف و براقی داشته باشد.

برای استحکام بیشتر این تخته وایت برد، پشت آن یک صفحه ام دی اف قرار گرفته است. این تخته وایت برد در واقع یک جایگزین مناسب برای تخته وایت برد‌های قدیمی است و دوام آن بیشتر از گزینه‌های قدیمی است. برای خرید تخته وایت برد معمولی جدید پارس از این محصول دیدن کنید و ویژگی هایش را بررسی کنید.

6. وایت برد مغناطیسی کلاسیک

وایت برد مغناطیسی کلاسیک

تخته وایت برد‌های کلاسیک جزو پر طرفدارترین تخته وایت برد‌های موجود در بازار می‌باشد. این مدل از انواع تخته وایت برد مغناطیسی، به دلیل داشتن جنس مناسب و ساختار مستحکمی که دارد، جزو جنس‌های محبوب بازار است.

ضخامت این تخته وایت برد سه و نیم سانتی‌متر است که همین موضوع باعث شده تا این محصول در برابر ضربات و آسیب‌هایی که ممکن است هنگام حمل و نقل دچار شود در امان است.

این تخته وایت برد قابلیت مغناطیسی دارد و نصب آسانی دارد. سطح صاف و صیقل شده این تخته از دیگر ویژگی‌های آن است.

7. تخته وایت برد مغناطیسی دورو

تخته وایت برد مغناطیسی دورو

یکی دیگر از تخته وایت برد‌های متفاوت و البته پر کاربرد، تخته وایت برد دورو مغناطیسی است. این تخته وایت برد به جهت داشتن دو روی مخالف، می‌تواند کاربرد‌های منحصر به فردی داشته باشد.

اگر درجایی نیاز دارید تا تخته وایت برد مدرسه را قابل حمل و جابه جایی انتخاب کنید این گزینه مناسبی است.

نکته‌ای که در مورد استفاده از این تخته وایت برد وجود دارد این است که اگر قصد دارید از هر دو طرف آن استفاده کنید، باید از پایه استفاده کنید تا بتوانید به راحتی به دو طرف آن دسترسی داشته باشید.

وجود قاب آلومینیومی دور این تخته وایت برد، محافظ خوبی برای آن است و نوعی ضربه گیر برای این تخته وایت برد است.

8.    تخته وایت برد کلاسیک پارس

تخته وایت برد کلاسیک پارس

یکی دیگر از بهترین تخته وایت برد‌های موجود در بازار، تخته وایت برد کلاسیک پارس است. این تخته وایت برد خاصیت مغناطیسی خوبی دارد و وجود قاب‌های فلزی محکم دور این تخته، از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند.

یکی از ویژگی‌های ظاهری این تخته وایت برد، طراحی زیبا در گوشه‌های آن است که به آن جلوه زیبایی می‌دهد.

صفحه این تخته وایت برد با کیفیت بالایی طراحی شده و فاقد هر گونه تاب و یا موج است. کیفیت نوشتاری آن بسیار بالا است و به راحتی نوشته‌های ماژیکی از روی آن پاک می‌شود.

9.    وایت برد مغناطیسی مدل صبا

وایت برد مغناطیسی مدل صبا

یک گزینه مناسب دیگر برای تخته وایت برد مدرسه تخته وایت برد مغناطیسی مدل صبا است که از یک صفحه فلزی ساخته شده و قابلیت مغناطیسی بسیار خوبی دارد. صفحه فلزی این تخته وایت برد به گونه‌ای ساخته شده که به آن قابلیت ضد خش بودن را داده است. در نتیجه هنگام جابه جایی امکان اینکه دچار آسیب شود بسیار کم است.

یکی از ویژگی‌های مهم این تخته وایت برد که شاید برای شما اهمیت داشته باشد، مقاومت آن در برابر آب و هوای مرطوب است. این نوع تخته وایت برد هیچ واکنشی نسبت به نوع آب و هوا نشان نمی‌دهد و دچار تاب و زنگ زدگی نمی‌شود.

10.     تخته وایت برد مغناطیسی مدل تابا

تخته وایت برد مغناطیسی مدل تابا

آخرین گزینه‌ای که می‌خواهیم از میان انواع تخته وایت برد مدرسه برای شما معرفی کنیم، تخته وایت برد مغناطیسی مدل تابا است.

این تخته وایت برد به دلیل ساختار با استانداردی که دارد، دچار کثیفی و سیاهی بعد از استفاده نمی‌شود و به راحتی نوشته‌های روی آن پاک می‌شود.

گوشه‌های پلاستیکی روی این تخته جلوه خاصی از نظر ظاهری به این تخته وایت برد می‌دهد و همچنین جای دست برای حمل و نقل آسان آن محسوب می‌شود.

جمع بندی راهنمای تخته وایت برد مدرسه حرفه ای

انتخاب تخته وایت برد مناسب برای مدرسه کار چندان آسانی نیست؛ زیرا انواع مختلفی از تخته وایت برد‌ها در بازار وجود دارد و برای انتخاب درست باید به خوبی این انواع را بشناسیم و معیار‌های یک تخته وایت برد خوب برای مدرسه را بدانیم.

ما در این مقاله ضمن معرفی 10 مدل از بهترین تخته وایت برد‌های مناسب برای مدرسه و شرح ویژگی‌های هر کدام، برای شما معیار‌های یک تخته وایت برد مناسب را شرح دادیم و آن‌ها را در قالب یکسری ویژگی‌های خاص توضیح دادیم.

شما با خواندن این مقاله می‌توانید کار خود را در تصمیم گیری راحت کنید. این مقاله راهنمای خوبی برای خرید تخته وایت برد مدرسه است و قبل از خرید می‌تواند به شما کمک کند تا بعد از خرید خود دچار پشیمانی نشوید.

Rate this post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی