خرید عمده ورق وایت برد پارس با کیفیت فوق العاده - پارس وایت برد
ورق وایت برد
400.000 تومان1.600.000 تومان انتخاب متعلقات محصول

ورق وایت برد

400.000 تومان1.600.000 تومان

ورق وایت برد اصلی ترین و مهم ترین اجزای تخته های وایت برد می باشد

ارسال سریع

  • ارسال در روز سفارش برای تهران
  • ارسال با باربری برای شهرستان ها

ورق وایت برد

ورق وایت برد (whiteboard-sheet) مهم ترین و اساسی ترین رکن در مجموعه تخته وایت برد می باشد . صفحه سفید رنگی که کار اصلی نوشتاری روی این صفحه انجام می پذیرد . این صفحه الزاما باید شفاف ، صاف ، بدون موج و مهمترین ویژگی آن کیفیت نوشتاری و پاک شوندگی آن می باشد . باید براحتی نوشته و به راحتی پاک شود .

انواع ورق وایت برد

ورق وایت برد در انواع مختلف می باشد . ورق فرمیکا . ورق مغناطیسی

ورق فرمیکا (hpl)

این ورق ساخته شده از الیاف کاغذی لایه ای که توسط رزین ملامین پوشش داده شده است . ورق وایت برد فرمیکا خشک و شکننده می باشد .فرمیکا جزیی از صنایع چوبی می باشد . گاها به صورت روکش صفحات کابینت مورد الستفاده قرار میگیرد.

این ورق  در فرایند تولید وایت برد باید روی ام دی اف و یا نیوپان پرس شود . ورق فرمیکا معمولا در اندازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد . نقطه ضعف تخته هایی که از فرمیکا ساخته میشود اینست که در مناطق گرم و شرجی دچار تغییرات فیزیکی شامل تاب ، شکم دهی و پیچیدگی تابلو میشود . ورق وایت برد فرمیکا دارای قیمتی ارزان تر از ورق مغناطیسی می باشد . شرکت پارس این محصول را در اندازه های زیر ارایه می کند :

70*100

70*200

145*200

160*200

160*210

اندازه های دلخواه وسفارشی نیز ارایه میشود .

ورق مغناطیسی تخته وایت برد

ورق مغناطیسی ساخته شده از فلز آهنی با پوشش رنگ کوره ای سفید می باشد. خصوصیات این ورق عبارتند از صفحه ی صاف، شفاف، بدون موج با رنگ سفید. با روکش سلفونی جهت جلوگیری از خط وخش. این محصول دارای قابلیت مگنتی می باشد. به این صورت که در ادارات ، بیمارستانها و مراکز آموزشی از آن به عنوان تابلو اعلانات مورد استفاده قرار می گیرد. وایت برد مغناطیسی به طور معمول از پرمصرف ترین وایت برد های اداری آموزشی می باشد.

 

ورق وایت برد برای تعمیر و تعویض

معمولا نهادهای آموزشی با مشکل قدیمی بودن و کهنگی تخته های وایت برد مواجه می باشند .

شرکت پارس در راستای خدمات و ارایه محصولات آموزشی درزمینه ی تعمیر تخته های وایت برد آماده همکاری می باشد . لذا جهت استفاده از این خدمات با دفتر فروش تماس حاصل نمایید .

 

نظر به اینکه اغلب تخته های وایت برد با مشکل پاک شوندگی مواجه می باشند .علت این امر مربوط به آسیب دیدگی صفحه سفید تخته می باشد . مهمترین علت هم استفاده از موادشوینده شیمیایی برای پاک کردن تخته است . جدا از علت و چرایی این امر تعمیر وایت برد درشرایط زیر امکانپذیر می باشد :

تعویض صفحه سفید وایت برد . برای تعویض صفحه باید اجزای تخته ازهم جدا شوند . سپس صفحه جدید توسط چسب و سپس زیر فشار پرس قرار میگیرد .

چنانچه اجزای قاب واتصالات آن توسط پیچ به هم متصل باشند به راحتی مراحل تعمیر انجام میگیرد ولی چنانچه این اجزا توسط پرچ انجام شده باشد قاب و گوشه ها وتخته آسیب می بینند .

لازمه ی اجرای خوب واستاندارد این امر مستلزم ارسال تخته به کارخانه میباشد .

چنانچه امکان ارسال تخته به کارخانه نباشد مراحل اجرای تعویض را توسط چسب فوری تینری می توان انجام داد . این مورد نیاز به دقت بیشتری دارد . از یک صفحه صاف وسنگین برای پرس نیز استفاده گردد.

 

فروش عمده ورق وایت برد مغناطیسی

شرکت پارس جهت همکاری با مشتریان و مصرف کنندگان بخصوص جامعه ی فرهنگی برای تعمیر و یا تعویض صفحات قدیمی وایت برد ، ورق های وایت برد مغناطیسی را ارایه می نماید .

اندازه ورقهای وایت برد به این صورت می باشد :

100*200

90*120

80*100

70*100

60*90

اندازه های دلخواه و سفارشی نیز ارایه می گردد.

 

خرید عمده ورق وایت برد

جهت خرید عمده ورق وایت برد با بهترین قیمت و با ابعاد سفارشی از تولیدی پارس وایت برد، همین الان با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

فرمیکا145*200, فرمیکا160*200, فرمیکا70*100, فرمیکا70*200, ورق مگنتی 100*200, ورق مگنتی 70*100, ورق مگنتی 80*100, ورق مگنتی 90*120, ورق مگنتی60*90

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق وایت برد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *