سبد خرید
معرفی و خرید انواع ورق تخته وایت برد باکیفیت (قیمت عمده و مستقیم از تولیدی پارس)

انواع ورق تخته وایت برد (مشخصات+ابعاد+قیمت خرید و فروش)

مشاوره رایگان خرید عمده انواع ورق وایت برد به صورت مستقیم از تولیدی
همین الان با ما تماس بگیرید

برای تماس با ما روی دکمه های زیر کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید:

09121770653

فهرست مطالب

 

ورق وایت برد

ورق وایت برد مهم ترین و اساسی ترین رکن در مجموعه تخته وایت برد می باشد. صفحه سفید رنگی که کار اصلی نوشتاری روی این صفحه انجام می پذیرد . این صفحه الزاما باید شفاف ، صاف ، بدون موج و مهمترین ویژگی آن کیفیت نوشتاری و پاک شوندگی آن می باشد . باید براحتی نوشته و به راحتی پاک شود.

خرید عمده ورق وایت برد پارس با کیفیت فوق العاده - پارس وایت برد

انواع ورق تخته وایت برد

 در اینجا به انواع ورق های ساخت تخته وایت برد اشاره میکنیم.

انواع ورق تخته وایت برد به صورت کلی:

  • ورق معمولی فرمیکا تخته وایت برد
  • ورق شیشه ای تخته وایت برد
  • ورق سرامیکی تخته وایت برد
  • ورق مغناطیسی تخته وایت برد

خرید ورق وایت برد به قیمت تولیدی - پارس وایت برد

ورق فرمیکا (hpl)

این ورق ساخته شده از الیاف کاغذی لایه ای که توسط رزین ملامین پوشش داده شده است . ورق وایت برد فرمیکا خشک و شکننده می باشد .فرمیکا جزیی از صنایع چوبی می باشد . گاها به صورت روکش صفحات کابینت مورد الستفاده قرار میگیرد.

این ورق  در فرایند تولید وایت برد باید روی ام دی اف و یا نیوپان پرس شود . ورق فرمیکا معمولا در اندازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد . نقطه ضعف تخته هایی که از فرمیکا ساخته میشود اینست که در مناطق گرم و شرجی دچار تغییرات فیزیکی شامل تاب ، شکم دهی و پیچیدگی تابلو میشود . ورق وایت برد فرمیکا دارای قیمتی ارزان تر از ورق مغناطیسی می باشد . شرکت پارس این محصول را در اندازه های زیر ارایه می کند :

70*100   70*200  145*200

اندازه های دلخواه وسفارشی نیز پذیرفته میشود.

قیمت عمده ورق وایت برد - پارس وایت برد

ورق مغناطیسی

این ورق ساخته شده از فلز آهنی با پوشش رنگ کوره ای سفید می باشد . خصوصیات این ورق عبارتند از صفحه ی صاف ، شفاف ، بدون موج با رنگ سفید . با روکش سلفونی جهت جلوگیری از خط وخش . این صفحه باید دارای کیفیت عالی نوشتاری باشد . به طوری که به راحتی نوشته و به راحتی پاک شود .این محصول دارای قابلیت مگنتی می باشد . به این صورت که در ادارات ، بیمارستانها و مراکز آموزشی از آن به عنوان تابلو اعلانات مورد استفاده قرار می گیرد . تخته وایت برد مغناطیسی به طور معمول از پرمصرف ترین وایت برد های اداری آموزشی می باشد.

نمایندگی ورق وایت برد - پارس وایت برد

فروش ورق وایت برد مغناطیسی

شرکت پارس جهت همکاری با مشتریان و مصرف کنندگان بخصوص جامعه ی فرهنگی برای تعمیر و یا تعویض صفحات قدیمی وایت برد ، ورق های وایت برد مغناطیسی را ارایه می نماید.

اندازه ورقهای وایت برد به این صورت می باشد :

100*200

90*120

80*100

70*100

60*90

اندازه های دلخواه و سفارشی نیز ارایه میگردد.

فروش ورق وایت برد - پارس وایت برد

تعمیر وایت برد

معمولا نهادهای آموزشی با مشکل قدیمی بودن و کهنگی تخته های وایت برد مواجه می باشند. شرکت پارس در راستای خدمات و ارایه محصولات آموزشی در زمینه ی تعمیر و ترمیم انواع تخته وایت برد آماده همکاری می باشد . لذا جهت استفاده از این خدمات با دفتر فروش تماس حاصل نمایید.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

مناسب ترین و بهترین جنس ورق وایت برد

مناسب ترین و بهترین جنس  ورق فولادی است که با رنگ سفید پولیش داده شده است. ورق های وایت برد کیفیت و ضخامت های متفاوتی دارند. تخته وایت برد معمولی از جنس فرمیکا است. ورق وایت برد ورق های رنگی هستند که به عنوان ورق سفید وایت برد در بازار موجود میباشد. ورق های وایت برد از ورق های گالوانیزه تهیه میگردند.

تولیدی ورق وایت برد - پارس وایت برد


ورق صمغی تخته وایت برد

یک نوع از ورقهای تخته وایت برد ورق‌های صمغی هستند که با کاغذ ادغام شده و روی چوب‌های ام دی اف قرار گرفته است.اين نوع تخته وايت برد از نوع بي کيفيت ترين تخته وايت برد ها ياد شده است.

ورق مغناطیسی تخته وایت برد


ورق مغناطیسی تخته وایت برد

ورق مغناطیسی تخته وایت برد از ورق آهنی تولید میشود. ورق رنگ شده کوره ای مقاوم که این ورق مغناطیسی این قابلیت را دارا میباشد. که مگنت و تخته پاکن مغناطیسی روی آن بچسبد .

در این نوع از ورق تخته وایت برد رنگ وایت برد بر روی سطح فلزی پاشیده می شود.  ورق فولادي رنگ شده، که خاصيت مغناطيسي بودن دارد و سطح بسيار تميز و لطيفی دارد که ماژيک هاي وايت برد به آسانی  بر روی آنها نوشته و پاک مي شود. اين نوع ورق ها بسته به کيفيت و جنس رنگشان طبقه بندي مي شود.

ورق مغناطیسی تخته وایت برد به دليل وزن مناسب ، خاصيت مغناطيسي و دوام بالا یکی از پرفروش ترين ورق تخته وایت برد است. و برای تولید تخته وایت برد مغناطیسی مورد استفاده قرار میگیرد.

تولیدی ضفحات ورق وایت برد - پارس وایت برد


ورق شیشه‌ای تخته وایت برد

ورق هاي لعاب داده شده، اين نوع از ورق ها رنگ مخلوط شده برروی فولاد سرامیک (شیشه) است که بر روی فولاد پاشیده می‌شود. و سطح آن ضدخش است، که فقط با الماس خش‌دار می‌شود. و از با کیفیت ترین ورق های وایت برد ورق های با پوشش سرامیک هستند. که از قيمت بالايي بر خوردار است کيفيت بسيار بالایی هم دارند.

نوع دیگر ورق تخته وایت برد شیشه ای است که جنس ورق تخته وایت برد شیشه ای از شیشه سکوریت نازک و مقاوم است که در رنگ های مختلف ساخته می شود.

ورق تخته وایت برد شطرنجی

نوع دیگری از ورقها شطرنجی است که جنس ورق تخته وایت برد شطرنجی از چوب های صنعتی مانند نئوپان که سطح آن باروکش چوب پوشیده شده است تولید میشود.

تخته های وایت برد لعابدار

تخته های وایت برد با سطح لعابی، تولید میشوند که لعاب آن در ۸۰۰ درجه سانتیگراد شده که در قیاس با انواع دیگر تخته ها، سطح  این مدل بسیار مقاوم تر است. و همچنین این نوع در برابر شوکهای مختلف از جمله: ضربه و خراشیدگی هم مقاومتر از انواع دیگر تخته ها میباشد. است. و خاصیت ویژهای که داردند این است که دارای سطح صاف، مات، و مغناطیسی و مقاوم در مقابل اسید هستند. تخته های سفید لعابدار برای استفاده های طولانی مدت و فشرده بسیار مناسب تر هستند.

ورق وایت برد از کجا بخریم- پارس وایت برد


تخته های وایت برد استیل دارای لعاب رنگی

در این نوع از تخته های وایت برد سطح آن از استیل رنگ شده که روکش خاصی دارد تولید شده است. سطح این تخته ها صاف و براق است که این ویژگی باعث میشود که رنگ ماژیک وایت برد کاملاً بر روی آن مشخص باشد و به سهولت هم از روی آن پک میشود.

طول عمر و دوام تخته های وایت برد استیل، طولانی تر است و به راحتی خراشیده نمی شوند و به دلیل طبیعت غیر متخلخل خود نیاز به تمیز کردن کمتری دارند.ورق های تخته وایت برد از فولاد رنگ‌ شده یا آلومینیوم هستند. که انواع مختلفی دارد. این نوع ورقها سطح لطیف و تمیز دارند که به‌ راحتی تمیز و بر روی آن نوشته می‌شود.ورقهای تخته وایت برد را بصورت رول میتوان خریداری کرد.

و نکته دیگر این که این مدل تخته ها هم یک سطح مغناطیسی دارد و می توان با آهن رباها یادداشت ها را بر روی آنها نصب کرد. تخته وایت بردهای تولید شده از استیل رنگ شده سفید هم برای استفاده های طولانی مدت میتواند مناسب باشد.

تخته های وایت برد استیل


تخته های وایت برد با ورق ملامینی برای چه کسانی مناسب تر هستند؟

وایت برد ملامین از ورق تخته وایت برد پلاستیکی سخت ساخته شده است و دارای سطح کاملاً واضحی برای نوشتن هستند، بنابراین بسیار ساده است که روی آن بنویسید و به راحتی پاک کنید. در صورتی که موارد استفاده شما از تخته زیاد نیست میتوانید از ایننوع تخته ها استفاده کنید .

و گزینه ی مناسبی برای شما محسوب می شوند. توجه داشته باشید که در برخی موارد این تخته ها از پلاستیک سخت ساخته شده و به دلیل  سطح پوشش شفاف روی آن نوشتن و پاک کردن بر روی آن ساده است. پس به این نکته هم توجه کنید که اگر از تخته وایت برد ملامین زیاد استفاده کنید، سطح نوشتن صاف و شفاف روی آن ساییده می شود و رد ماژیک وایت برد بر روی آن می ماند.


 تخته وایت برد فولاد پورسلین برای چه کسانی مناسب است؟

تخته های وایت بردی تولید شده از فولاد پورسلین گزینه ی مناسبی برای افرادیست که مکرر از تخته استفاده میکنند. قیمت این نوع تخته وایت برد تا حدی بالاست اما کیفیت و دوام بالایی دارد.

و احتمال سایدگی و باقی ماندن لکه بر روی این نوع از تخته ها با فولاد پورسلین ساخته شده بسیار پایین تر است و زمینه فلزی آن امکان چسباندن یادداشت و اشیاء مغناطیسی را برای شما فراهم می کند.

خرید عمده ورق وایت برد با ابعاد مختلف - پارس وایت برد


تخته های وایت برد با روکش ملامین

در این نوع از تخته ها سطح وایت برد از یک روکش رزین ملامین ساخته شده است که آن را در برابر خراشیدگی ضعیف میکند. ولی در مقابل فشار مقاومتر است. همچنین به این نکته در مورد این نوع تخته ها با روکش ملامین توجه کنید  که تخته های وایت برد با روکش ملامین، دارای حالت مغناطیسی نیستند.

از نظر قیمت به نسبت انواع دیگر مقرون به صرفه تر هستند و گزینه مناسبی برای استفاده های موقت هستند. در صورتی که قصد دارید از تخته وایت برد مرتب استفاده کنید پیشنهاد میکینم که این نوع را انتخاب نکنید. پایین بودن قیمت این نوع تخته باعث نشود که انتخاب اشتباهی را انجام دهید.

خرید ورق تخته وایت برد از تولیدی پارس

برای خرید ورق تخته وایت برد به صورت مستقیم از شرکت تولیدی پارس وایت برد کافیست از روش های زیر با ما در ارتباط باشید. خدمت به شما باعث افتخار ماست.


3.3/5 - (3 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی