تخته وایت برد معمولی
تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی
68.000 تومان350.000 تومان انتخاب متعلقات محصول

تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی

68.000 تومان350.000 تومان

این تخته ها جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد .

(1 بررسی مشتری)

ارسال سریع

  • ارسال در روز سفارش برای تهران
  • ارسال با باربری برای شهرستان ها

تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی (Magnetic-whiteboard-with-colored-plastic-corners) . ساخته شده از صفحه سفید فلزی با قابلیت نوشتاری عالی . شفاف ، صاف و بدون موج . که به راحتی نوشته و به راحتی پاک می شود . این صفحه با روکش پلاستیکی ضد خش پوشیده شده است . با قاب فلزی آلومینیومی به ضخامت یک سانتی متر . صفحه ام دی اف خارجی صاف و بدون تاب ، گوشه های پلاستیکی با رنگهای مختلف شاد و قلاب آویز جهت نصب روی دیوار .

کاربردهای تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی

این محصول به لحاظ داشتن گوشه های پلاستیکی رنگی . در ابعاد کوچکتری تولید میشود که بیشتر در مدارس ، دبیرستانها ، دانشگاهها ، ادارات ، شرکتها ، سازمانهای خصوصی و دولتی ، مهد های کودک . کانونهای فرهنگی ، فروشگاهها ، منازل و جوایز مدرسه ای مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی های تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی

ویژگیهای تخته وایت برد مغناطیسی علاوه بر قابلیت نوشتاری . بعنوان تابلو اعلانات هم قابل استفاده است . بدینصورت که اعداد و علایم آموزشی ، دستورالعمها ، بخشنامه ها ، ابلاغیه ها را می توان توسط مگنت روی تابلو نصب کرد . همانطور که در لابی بیمارستانها ، کریدور مدارس و ادارات دیده میشود . این ویژگی ، مزیت و برتری تخته های وایت برد مغناطیسی نسبت به تخته های معمولی میباشد . ویژگی دیگر این تخته ها اندازه های کوچکی ست که غالبا مصرف خانگی برای آموزش کودکان به کار می رود . رنگ بندی های شاد گوشه ها مزید بر علت هم شده است .

ابعاد تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی

این نوع تخته وایت برد با اندازه های 20*30 الی 40*60 دارای قاب های ظریف یک سانتی متری از فلز آلومینیوم می باشد . قاب 50*70 دارای قاب پهن تر و ضخیم تر می باشد . با افزایش مساحت تخته به ضخامت و استحکام قابها افزوده میگردد . بدین ترتیب که گوشه های فلزی و قابهای ضخیم تر ، مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت پارس تولید و ارایه کننده محصولات آموزشی و کمک آموزشی با ۲۵ سال سابقه با کادری مجرب در امر تولید انواع تخته های وایت برد های اداری و آموزشی مانند وایت برد های معمولی ، مغناطیسی ، شیشه ای ، تابلو اعلانات ، پایه های وایت برد درخدمت جامعه ی فرهنگی و فروشندگان لوازم تحریر می باشد .

تخته وایت برد مغناطیسی باگوشه های پلاستیکی رنگی از زمره وایت برد هایی ست که با قیمت ارزان ارایه میشود . از این تخته میتوان به عنوان جوایز مدرسه ای درمدارس مورد استفاده قرار داد .

قیمت انواع تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی

لیست قیمت تخته وایت برد مغناطیسی در صفحه لیست قیمت تخته وایت برد درج گردیده است .

قیمت تخته وایت برد مغناطیسی متناسب با اندازه های مورد دلخواه شما متغیر خواهد بود .

خرید انواع تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسی در ابعاد و اندازه های متنوع تولید و عرضه میگردد که میتوانید آنها را بررسی کنید.

شما دوستان عزیز میتوانید برای بررسی طرح فروش عمده تخته وایت برد  این صفحه را بررسی نمایید .

جهت خرید محصول مورد نظر از دو راه امکان پذیر می باشد :

۱ـ با مراجعه حضوری به فروشگاه تخته دلخواه خود را انتخاب و خرید را انجام دهید .

۲ـ بعد از بررسی محصولات و انتخاب آنها از طریق تلفن یا واتسپ با دفتر فروشگاه یا مدیر فروش تماس و مراحل خرید را انجام دهید . سفارش مذکور در اسرع وقت به مقصد ارسال میگردد . سفارشات شهرستانها نیز به همین ترتیب اعمال و ارسال میگردد . ساعات کاری فروشگاه در روز های عادی ۸/۳۰ الی ۵ عصر می باشد . روزهای پنجشنبه از ساعت8/30  الی 14 میباشد .

توضیحات تکمیلی

ابعاد نامعلوم
ابعاد

20×30, 20×40, 30×40, 30×50, 40×50, 40×60, 50×70

1 دیدگاه برای تخته وایت برد مغناطیسی با گوشه های پلاستیکی رنگی

  1. کاربر

    👍

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *