تخته وایت برد مغناطیسی دورو
تخته وایت برد مغناطیسی دورو
2.800.000 تومان4.400.000 تومان انتخاب متعلقات محصول

تخته وایت برد مغناطیسی دورو

2.800.000 تومان4.400.000 تومان

(دیدگاه کاربر 2)

ارسال سریع

  • ارسال در روز سفارش برای تهران
  • ارسال با باربری برای شهرستان ها

تخته وایت برد مغناطیسی دورو (double-sided-magnetic-whiteboard). به لحاظ دو طرفه بودن و استفاده دو طرفه، الزاما باید روی پایه های گردان مورد استفاده قرار گیرد. باچرخش تخته ، صفحه زیرین جایگزین صفحه رویی میگردد . و مطالب نوشته شده از دید ، پنهان میشوند . این محصول در اتاق مدیران ، هنگامی که ملاقات یاجلسه ای داشته و میخواهد مطالب درج شده روی تخته پنهان بماند مورد استفاده قرار می گیرد .

تخته وایت برد مغناطیسی دورو

تخته وایت برد مغناطیسی دورو ساخته شده . از صفحه سفید فلزی دو طرفه با قابلیت مغناطیسی که صفحه ای شفاف و صاف با کیفیت نوشتاری و پاک شوندگی بالا می باشد. قاب آلومینیومی با ضخامت دو سانتی متر همراه با گوشه های فلزی با رنگ چکشی الکترو استاتیک ضد زنگ و ضد ضربه و شکستگی هنگام جابجایی ها و نقل و انتقال . محتوای داخلی قاب عبارت است از : یونولیت فشرده و پشت ام دی اف مرغوب جهت جلوگیری از هرنوع تاب و پیچیدگی . هر دو طرف این تخته مورد استفاده قرارگرفته و به نوعی مساحت نوشتاری دو برابر می گردد . تخته وایت برد مغناطیسی دورو براساس نیاز و دلخواه مشتری ساخته می شود و طرف ۳روز تولید وعرضه می گردد .

وایت برد دو طرفه

از آنجا که هر دو طرف تخته وایت برد مغناطیسی دورومورد استفاده قرار میگیرد . لذا نمی توان آن را روی دیوار نصب کرد . لذا ، الزاما باید روی پایه وایت برد از نوع دو طرفه گردان قرار گرفته شود . این محصول در دفاتر مدیران ، جلسات و سمینارهایی که در ادارات و شرکتها برگزار میشود مورد استفاده قرار میگیرد . پایه مورد استفاده برای این تخته الزاما باید سنگین باشد تا بتواند وزن و تعادل تخته را تحمل نماید . این نوع پایه ساخته شده از فلز با رنگ چکشی الکترو استاتیک ضد زنگ ، باچرخ های قفل دار ، مفصل گیرنده و متحرک باجابجایی راحت . این پایه ها دارای قابلیت تغییر سایز می باشد و اندازه های ۹۰*۱۲۰ الی ۱۰۰*۲۰۰ راپشتیبانی می نماید .

 

تخته دوطرفه

ترکیب تخته ها و پایه بصورت زیبایی طراحی شده است . پایه ها ی مورد استفاده این تخته ها در دو مدل ارایه میگردد :

1 – پایه های دو ستون متغیر ، برای اندازه های 90*120 الی 100*200 که کلیه اندازه های ما بین اندازه های ذکرشده را نیز شامل میگردد .

2 – پایه های دو ستون متغیر بزرگ ، که برای اندازه های 120*220 الی 125*250 و اندازه های مابین آنها مورد استفاده قرار میگیرد .

تخته وایت برد مغناطیسی دورو ساخته شده از :

قیمت پایه ها در لیست قیمت ثابت ، و قیمت تخته ها ، متناسب با سفارش مربوطه عرضه میشود .

قیمت تخته وایت برد دوطرفه

تخته وایت برد مغناطیسی دورو در ابعاد استاندارد زیر ، ارایه و اندازه سفارشی نیز پذیرفته میشود که قیمتهای آنها غالبا به روز میباشد .

اندازه هایی که استاندارد بوده وغالبا مورد استفاده قرار می گیرد به شرح زیر می باشد :

90*120

90*150

90*180

100*150

100*180

100*200

بدیهی ست چنانچه اندازه خاص دیگری مورد نیاز باشد سفارش پذیرفته خواهد شد .

مراحل خرید یا سفارش این محصول بدین صورت می باشد :

از آنجا که پایه این وایت برد همیشه آماده و تمامی اندازه ها را پشتیبانی می کند ، مشکلی از این بابت نمی باشد .

ولی بابت تخته دو طرفه ، میتوان مراحل خرید را از طریق تماس تلفنی با دفتر فروش و یا از طریق تلگرام و واتسپ طی کرده  تا به محض آماده شدن سفارش تحویل یا ارسال گردد .شرکت پارس با سابقه ی ۲۵ ساله وبا کادری مجرب جهت دریافت سفارش و تحویل انواع محصولات آموزشی و کمک آموزشی افتخار خدمت به مشتریان گرامی می باشد .

برای بررسی قیمت انواع تخته وایت برد  و برخورداری از تخفیفات به لیست قیمت تخته وایت برد مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

100×150, 100×180, 100×200, 90×120, 90×150, 90×180

2 دیدگاه برای تخته وایت برد مغناطیسی دورو

  1. وایت برد پارس

    تخته وایت برد مغناطیسی دورو باپایه گردان غالبا قابل استفاده در اتاق مدیران می باشد

  2. کاربر

    👍

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *