تخته وایت برد ریلی
تخته وایت برد ریلی
5.500.000 تومان11.000.000 تومان انتخاب متعلقات محصول

تخته وایت برد ریلی

5.500.000 تومان11.000.000 تومان

تخته های ریلی مخصوص نهادهای آموزشی واداری می باشد

(دیدگاه کاربر 2)

ارسال سریع

  • ارسال در روز سفارش برای تهران
  • ارسال با باربری برای شهرستان ها

تخته وایت برد ریلی

(Sliding-Rail-Whiteboard) مجموعه ایست که به لحاظ نیاز به مساحت بیشتر جهت نوشتن مطالب بیشتر و نگه داری طولانی تر مطالب در روی تخته ساخته شده است . این مجموعه از یک چهارچوب فلزی که در برگیرنده این مجموعه است  و دارای ریل های روان برای سهولت استفاده از وایت برد ها می باشد . خرید تخته وایت برد ریلی جدیدا بسیار مورد استفاده و استقبال دبیرستانها ، دانشگاهها و نهاد های اداری و آموزشی قرار گرفته است.

خرید و قیمت انواع تخته وایت برد - پارس وایت برد

 

ویدئو معرفی تخته وایت برد ریلی پارس

 

ویژگی های تخته وایت برد ریلی

مهم ترین ویژگی تخته وایت برد ریلی قابلیت ازدیاد مساحت می‌باشد . با توجه به نیاز مراکز آموزشی به مساحت بیشتر جهت نوشتار ، وایت برد های ریلی به این نیاز پاسخ میدهد . به این ترتیب که با داشتن سه صفحه بزرگ کمبود فضای نوشتاری جبران میشود . این سه صفحه عبارت است از : یک صفحه به اندازه کل مجموعه که به صورت ثابت روی دیوار نصب گردیده ومساحت آن به اندازه مساحت کل دو تخته ریلی متحرک می باشد . دو صفحه رویی به صورت ریلی ومتحرک در امتداد یکدیگر قابل جابجایی می باشند .

از دیگر ویژگی های وایت برد ریلی پنهان کردن مطالب روی تخته توسط لایه های رویی می باشد که معمولا در اتاق مدیران مورد استفاده قرار میگیرد .

تخته وایت برد ریلی کشویی

با تخته وایت برد ریلی کشویی میتوان همزمان از وایت برد و تخته گچی استفاده برد . ساختار این محصول عبارت است : از چهارچوب فلزی بزرگ به اندازه دلخواه که روی دیوار نصب میگردد . دارای دو ردیف ریل در بالا و پایین آن میباشد و صفحات وایت بردی که بصورت کشویی روی آن توسط چرخ حرکت میکنند . تخته های مورد استفاده در این محصول  حتما باید تخته وایت برد مغناطیسی باشند تا به استحکام مجموعه کمک کنند .

انواع تخته وایت برد ریلی

تخته وایت برد ریلی متناسب با سفارش مشتری میتواند ترکیبی از وایت برد و تخته گرین برد یاسیاه (گچ نویس ) باشد که همزمان قابل استفاده میباشند . اندازه های این محصول بنا بر نیاز مشتری و متناسب با فضای محیط میباشد . گاها در مراکز آموزشی یا مدارسی که از تخته های گچ نویس قدیمی استفاده میکنند ، با حفظ آن تخته قبلی ، مبادرت به اضافه کردن وایت برد های ریلی به آن میکنند . تخته وایت برد ریلی در کنار وایت برد های هوشمند نیز ترکیب خوبی را ارایه میکند.به این ترتیب که درکنار وایت برد هوشمند یک وایت برد قرار گرفته وروی هردو ، تابلو های مورد نظر ، به صورت کشویی مورد استفاده قرار میگیرد .

قیمت تخته وایت برد ریلی

 تخته وایت برد ریلی معمولا از قیمت بالایی برخوردار است ، چرا که علاوه بر دارا بودن چند تخته ، از چهار چوب فلزی ، ریلها و چندین چرخ برخوردار است که تمامی این موارد نیاز به نصب توسط کادر متخصص دارد .

خرید تخته وایت برد ریلی

برای سفارش وساخت این مجموعه ابتدا باید طول فضایی که به نظر کم می آید را محاسبه وبه همان اندازه چهار چوب فلزی پروفیل فلزی از جنس آهن که بتواند وزن مجموعه را تحمل کند ساخته شود . به همان اندازه یک تخته چه وایت برد وچه گچی ساخته وداخل چهارچوب نصب میگردد . سپس اندازه های تخته هایی که قرار است روی ریلها حرکت کند را محاسبه ساخته و توسط چرخهای ریلی روی چهار چوب فلزی نصب و تنظیم میگردد .

نکات مهم در خرید تخته وایت برد ریلی و کشویی

تخته های ریلی الزاما باید با قاب گوشه فلزی با ضخامت دو سانتی متر باشد . این تخته ها اگر در نهادهای آموزشی باشد به دلخواه هرکدام می تواند از حنس تخته وایت برد و یا تخته گچی باشد که هر زمان از هر دو مورد بتوان استفاده کرد .ساخت این مجموعه حدودسه روز زمان احتیاج دارد . قیمت تخته وایت برد ریلی متناسب با اندازه های دلخواه مشتری می باشد و اندازه های خاص و همیشه موجود ندارد.

خرید عمده تخته وایت برد ریلی (حضوری و اینترنتی)

برای خرید اینترنتی و یا حضوری تخته وایت برد ریلی و کشویی با ارزان ترین قیمت از تولیدی پارس همین الان با ما تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

100×300, 100×400

2 دیدگاه برای تخته وایت برد ریلی

  1. وایت برد پارس

    تخته وایت برد ریلی مختص نهادهای اداری آموزشی می باشد .

  2. کاربر

    👍

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *